full
color
http://oponygtradial.pl/wp-content/themes/anya-installable/
http://oponygtradial.pl/
#d63b33
style1

Centra testowe

To długa i żmudna droga aby zostać oponą GT Radial

Wielu kierowców może być zaskoczonych inwestycjami w badania i rozwój ukierunkowany na projektowanie i produkcję opon. Dzięki tym działaniom opony GT Radial stały się niezawodne i a ich osiągi łatwo pozwalają zrozumieć dlaczego budzą uznanie.

Mimo tego Giti Tire nie stoi bezczynnie i stale pracuje nad tym aby nasze opony zapewniały komfort jazdy, wyjątkowe prowadzenie oraz oszczędność paliwa, przy jednoczesnej maksymalizacji żywotności bieżnika.

Giti Tire zatrudnia blisko 300 osób doświadczonego i profesjonalnego personelu badawczo-rozwojowego. Nasz międzynarodowy zespół korzysta z zaplecza łączącego wiedzę i doświadczenie. Oprócz prowadzenia własnych badań, nasze zespoły współpracują z wiodącymi uczelniami i instytutami badawczymi na całym świecie.

symulacja

Pierwszym krokiem do wprowadzania nowej opony GT Radial (i innych marek opon produkowanych przez Giti) jest szczegółowe sprawdzenie projektu.

testy

Pierwsza partia prototypowych opon poddawana jest kompleksowym testom wewnętrznym.

tor

Jeśli wewnętrzne testy przebiegną pomyślnie,opony sprawdzane są na jednym z trzech torów testowych.

rynek

Jeśli opona przejdzie pomyślnie wszystkie testy, jest gotowa do wprowadzenia na rynek.

Symulacja komputerowa

Pierwszym krokiem do wprowadzania nowej opony GT Radial (i innych marek opon produkowanych przez Giti) na rynek, jest uwzględnienie każdego szczegółu w profilu opony, strukturze oraz wzorze bieżnika. Używamy do tego światowej klasy oprogramowania CAD oraz programu symulacji wydajności. Następnie tworzymy formy do produkcji prototypu opony a za pomocą preparatów chemicznych oraz materiałów wybranych specjalnie przez naszych inżynierów osiągamy przewidzianą dla opony wydajność.

Testy wewnętrzne

Pierwsza partia prototypowych opon poddawana jest kompleksowym testom wewnętrznym. Nasze urządzenia analizują dane testowe opon pozwalając dopracować głośność, optymalną przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach, hamowanie, prowadzenie i przebieg. 13 rodzajów maszyn przeprowadza bardzo złożone testy od oporu toczenia do ogólnej wytrzymałości opony. Wyniki są analizowane przez naszych wykwalifikowanych inżynierów, a jeśli prototyp nie spełnia założeń to projekt wraca z powrotem na deskę kreślarską.

Próby drogowe

Jeśli wewnętrzne testy przebiegną pomyślnie, to na jednym z trzech torów testowych Giti Tire znajdującym się w Chinach, Mira w Wielkiej Brytanii (European Testing Centre) lub Finlandii (dla opon zimowych) wykwalifikowani kierowcy testowi sprawdzają opony pod kątem:

Prowadzenia i stabilności przy dużych prędkościach

Komfortu jazdy

Prowadzenia na mokrych nawierzchniach

Hamowania i prowadzania w zakrętach

Poziomu głośności (zarówno w pojeździe, jak i na zewnątrz)

Wtedy i tylko wtedy, opona jest gotowa do wprowadzenia na rynek. Podczas zakupu opon GT Radial lub innych marek produkowanych przez Giti Tire, możesz być pewien, że powstały w jednym z najbardziej intensywnych programów badawczo – rozwojowych w branży oponiarskiej.

dropdown
Ładowanie strony...
link_magnifier
#878787
on
fadeInDown
loading
#878787
off